شرکت بیمه معلم به مناسبت روز دانش آموز و جشن 20 سالگی اش، با هدف توسعه دانش بیمه در سطح جامعه به ویژه در بین فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و خانواده های  محترم آنان، برای اولین بار در صنعت بیم
اخبار مهم:
مسابقه زندگی 20

شرکت بیمه معلم به مناسبت روز دانش آموز و جشن 20 سالگی اش، با هدف توسعه دانش بیمه در سطح جامعه به ویژه در بین فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و خانواده های  محترم آنان، برای اولین بار در صنعت بیمه کشور، مسابقه ای با عنوان"زندگی 20" را در قالب نرم افزار طراحی کرده است.

 

 

شرکت بیمه معلم به مناسبت روز دانش آموز و جشن 20 سالگی اش، با هدف توسعه دانش بیمه در سطح جامعه به ویژه در بین فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و خانواده های  محترم آنان، برای اولین بار در صنعت بیمه کشور، مسابقه ای با عنوان"زندگی 20" را در قالب نرم افزار طراحی کرده است.

 

نرم افزارویژه ای برای این مسابقه طراحی شده است که افراد باپاسخ گویی به سؤالات مطرح شده در آن می توانند در مسابقه زندگی 20 شرکت کنند. دانش آموزان و خانواده های محترم آنان می توانند با مراجعه به  وب سایت بیمه معلم نسخه آندروید و ویندوز مسابقه را دریافت کنند و یا از طریق سایت شرکت بیمه معلم به صورت آنلاین نسبت به انجام مسابقه اقدام نمایند. مسابقه در نسخه های آندروید و ویندوز به صورت آفلاین انجام می شود و تنها در زمان ارسال نتایج به serverبیمه معلم، اتصال به اینترنت لازم است.

 

این مسابقه در سه مرحله طراحی گردیده است. نسخه اندروید مرحله اول آن  از طریق وبسایت شرکت بیمه معلم به نشانی http://www.mic.co.ir/micreg/20.zip  و نسخه ویندوزی با نشانی http://www.mic.co.ir/micreg/20game.zip  دردسترس عموم قرار می گیرد.

 

زمان مسابقه

این مسابقه از تاریخ 13 آبان مصادف با روز دانش آموز آغاز و تا 20 دیماه 93 مصادف با سالروزتاسیس بیمه معلم ادامه می یابد.

 

نحوه امتیاز دهی و اعطای جوایز

 

بیمه معلم در مدت زمان اجرای مسابقه به ازای هر روز یک دستگاه تبلت و هر هفته یک دستگاه لپتاپ به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم می نماید. تمامی شرکت کنندگان در مسابقه شانس برنده شدن را دارند ولی بدیهی است که افرادی که امتیاز بیشتری به دست بیاورندو در سطح بالاتری قرار گیرند، شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه کشی جوایز راخواهند داشت.شرکت کنندگان در مسابقه زندگی 20 بر اساس امتیازی که به دست می‌آورند در سه سطح A،B و C قرار می‌گیرند.

 

سطح A. از 81 تا 120 امتیاز

سطح B. از 41 تا 80 امتیاز

سطح C. کمتر از 40 امتیاز

 

لازم به ذکر است که قرعه کشی و اهدای جوایز در پایان دوره صورت خواهدگرفت.

 

توصیه

توجه نمایید که هر فرد تنها یک بار فرصت شرکت در مسابقه را دارد. به این معنی که اگرفرد شرکت کننده پس از پاسخ گویی به سوالات مسابقه، امتیاز خود رابه server بیمه معلم ارسال نماید، دیگر فرصت اصلاح پاسخ ها و افزایش امتیاز را نخواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می گردد با مراجعه به وبسایت شرکت بیمه معلم و همچنین با مراجعه حضوری به نمایندگیها و شعب شرکت بیمه معلم جهت استفاده از مشاوره تخصصی بیمه های زندگی (مشاوره حضوری، مطالعه کاتالوگ و بروشور، مشاوره با نرم افزار زندگی ساز) ضمن آشنایی بیشتربا شرکت بیمه معلم و خدمات منحصر به فرد آن شانس برنده شدن خود را نیز افزایش دهند.

منبع: سايت بيمه معلم


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مسابقه زندگی 20

مسابقه زندگی 20 https://eitaa.com/gmp_rozblog_com مسابقه زندگی 20 مسابقه زندگی 20 مسابقه زندگی 20 مسابقه زندگی 20 مسابقه زندگی 20

مسابقه زندگی 20 مسابقه زندگی 20 مسابقه زندگی 20 مسابقه زندگی 20

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش