کف پاها مانند چشم‌ها و پوست صورت، آینه‌ی تمام بدن است. وقتی کف و انگشتان پا نرم و قابل انعطاف باشد شخص از سلامتی نسبی برخوردار می‌شود. در ادامه مطلب دنبال کنیداگر در برخی نقاط کف پا در
اخبار مهم:
سلامتی بدن با کف پای سالم

کف پاها مانند چشم‌ها و پوست صورت، آینه‌ی تمام بدن است. وقتی کف و انگشتان پا نرم و قابل انعطاف باشد شخص از سلامتی نسبی برخوردار می‌شود.



در ادامه مطلب دنبال کنید



اگر در برخی نقاط کف پا درد یا انقباض وجود داشته باشد، بنا بر محل انقباض در کف پاها، در دستگاه‌ها و اعضای بدن نیز اختلال وجود دارد. 

جهت افزایش انعطاف و سلامت این بخش از بدن، دستورات زیر را تا حد امکان به‌کار گیرید:

_ هنگامی‌که به گردش در کوهستان یا طبیعت می‌روید، دقایقی بدون کفش و جوراب روی سنگ‌های نرم که تیز و برنده نباشد، پیاده‌روی کنید.

_روی چمن یا ماسه‌های کنار دربا بدون کفش راه بروید.

_ حداقل هفته‌ای یک بار هنگام استحمام، جهت نظافت کف پا از سنگ پای زبر و طبیعی استفاده کنید و با آن تمام نقاط کف پا و زیر انگشتان را ماساژ دهید و یا با اسکراب دست و پا کامل کف پارا اسکراب کنید.
اجرای این کارها باعث می‌شود کف پاها از انرژی و بار الکتریکی زمین بهره‌مند شود، انرژی ساکن و مرده‌ی این قسمت به جریان افتد و سلول‌های شاخی و مرده‌ی آن مرتب تعویض شود و سلول‌های نو جای آن‌ها به‌وجود آید.

اجداد غارنشین ما بدون اینکه ورزش یا تمرین بدنی منظمی داشته باشند از سلامت عمومی برخوردار بودند زیرا تمرین‌هایی که ما به‌طور مصنوعی انجام می‌دهیم، در زندگی آن‌ها به‌صورت ضرورت حیاتی بود
مانند راه رفتن با پای برهنه روی پستی و بلندی‌های طبیعت.

پس هیچوقت کف پاها را نادیده نگیرید
👌🌹🦶👣

 

مطلب فوق از ارسالهای دوست خوبم آقای صالحی انتخاب کردم. 

منبع: پیامکهای ارسالی دوستان


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

سلامتی بدن با کف پای سالم

سلامتی بدن با کف پای سالم https://eitaa.com/gmp_rozblog_com سلامتی بدن با کف پای سالم سلامتی بدن با کف پای سالم سلامتی بدن با کف پای سالم سلامتی بدن با کف پای سالم سلامتی بدن با کف پای سالم

سلامتی بدن با کف پای سالم سلامتی بدن با کف پای سالم سلامتی بدن با کف پای سالم سلامتی بدن با کف پای سالم

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : متفرقه , نکات خواندنی , سلامت،بهداشت،پزشکی ,
بازدید : 196
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5


برچسب‌ها : متفرقه , نکات خواندنی , سلامت , بهداشت , پزشکی , پیامکها ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش