🌺با درود و تقدیم مهر🌺 🌿 لحظاتتان سرشار از شادمانی و نشاط و امید💞💫   ❣رُک بودن یا بی ادبی...؟   رُک يا FRANK به معناى ابراز نظر شخصى در مورد مسائلى است كه مربوط به خود ما می‌شود. م
اخبار مهم:
بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟

🌺با درود و تقدیم مهر🌺

🌿 لحظاتتان سرشار از شادمانی و نشاط و امید💞💫

 

❣رُک بودن یا بی ادبی...؟

 

رُک يا FRANK به معناى ابراز نظر شخصى در مورد مسائلى است كه مربوط به خود ما می‌شود.

مثلا من فلان غذا، کار، تفریح و یا هرچیز دیگری را دوست ندارم و اين موضوع را به صراحت بازگو می‌کنم و با دوری از شرایطی که برایم نامطلوب است، خود را در سختی و عذاب قرار نمی دهم.

و یا دوستى از من می‌پرسد : « مياى بريم بيرون؟» و اگر در آن لحظه تمایلی به اینکار نداشته باشم، براحتى می‌گويم : « نه، الان حوصله ندارم...»

اين نوع واکنش درواقع نظر شخصىِ من در مورد خودِ من و شرایطم است.

 

و اما RUDE به معناى گستاخى يا وقاحت است كه نظرات ما در مورد ديگران است.

بعنوان مثال، اگر به کسی بگوییم : «چقدر چاق هستى!»، «خیلی از همسرت سرتری»، «عجب بینی بزرگی داری! چرا با اینهمه ثروت و دارایی، کمی برای بهبود قیافه ات خرج نمیکنی!؟ ببخشيدا من رك هستم!» ...

این نوع گفتار و اظهار نظر در مورد مسائل شخصی دیگران بی ادبی محض تلقی می شود.

 

فرق رک بودن و وقاحت را بدانيم و هرچه در ذهن مى‌آيد در قالب رک بودن تحويل مردم ندهيم.

 

💞🌿💞🌿💞🌿💞🌿

دوشنبه ، ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹

نویسنده: داریوش شیخی


منبع: پیامکهای ارسالی از دوستان


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟

بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟ https://eitaa.com/gmp_rozblog_com بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟ بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟ بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟ بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟ بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟

بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟ بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟ بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟ بیندیشیم / رُک بودن یا بی‌ادبی...؟

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : متفرقه , نکات خواندنی ,
بازدید : 104
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : متفرقه , نکات خواندنی , بیندیشیم , پیامکها ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش