پیام‌رسان ایرانی سروش از جمله پیام‌رسان‌هایی است که کاربر زیادی را به خود جذب کرده و در پلترفرم‌های مختلف از جمله اندروید، ویندوز، لینوکس، مک و ... پیاده‌سازی شده است. این پی
اخبار مهم:
ترفند در پیام‌رسان سروش

پیام‌رسان ایرانی سروش از جمله پیام‌رسان‌هایی است که کاربر زیادی را به خود جذب کرده و در پلترفرم‌های مختلف از جمله اندروید، ویندوز، لینوکس، مک و ... پیاده‌سازی شده است.

این پیام‌رسان به کاربران اجازه می‌دهد گروههایی و کانالهایی را داشته باشند و آنها را مدیریت کنند.

در آخرین تغییراتی که برای آن در نظر گرفته شد، ویژگی جالبی بود که می‌توان کانلها و گروهها را بدون اینکه عضو سروش شده باشید در نسخه‌ی وب بر روی مرورگر اینترنتی مشاده کرد.

به ادامه مطلب بروید

فرض کنید کانالی را در سروش می‌شناسید و آدرس آن را می‌دانید با گذاشتن این آدرس https://what.sapp.ir/ در ابتدای آدرس کانال می‌توانید به راحتی محتوای کانال را ببینید.

مثلا کانال رسمی سروش پلاس با آدرس soroushplus را می‌توان بصورت https://what.sapp.ir/soroushplus در مرورگر اینترنتی وارد کرد تا بدون عضو شدن محتویات آن را ببینیم.

 

منبع: .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ترفند در پیام‌رسان سروش

ترفند در پیام‌رسان سروش https://eitaa.com/gmp_rozblog_com ترفند در پیام‌رسان سروش ترفند در پیام‌رسان سروش ترفند در پیام‌رسان سروش ترفند در پیام‌رسان سروش ترفند در پیام‌رسان سروش

ترفند در پیام‌رسان سروش ترفند در پیام‌رسان سروش ترفند در پیام‌رسان سروش ترفند در پیام‌رسان سروش

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : رایانه , نرم‌افزار , آموزش رایانه , متفرقه , نکات خواندنی ,
بازدید : 175
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : رایانه , آموزش رایانه , متفرقه , نکات خواندنی , ترفند , سروش , پیام رسان سروش ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش