جزء خوانی جزء 19 و جزء 20 به ادامه مطلب بروید📌خداوند در سوره نمل، از انسانی میگوید که اسم اعظم میدانست وقدرت ماورائی او از اجنه بیشتر بود وتوانست که در چشم برهم زدنی تخت ملکه سبا را منتقل کند. 📌این
اخبار مهم:
جزء خوانی / 19 و 20

جزء خوانی جزء 19 و جزء 20

به ادامه مطلب بروید

📌خداوند در سوره نمل، از انسانی میگوید که اسم اعظم میدانست وقدرت ماورائی او از اجنه بیشتر بود وتوانست که در چشم برهم زدنی تخت ملکه سبا را منتقل کند.

📌این قدرتها برای هرکسی است که دل به دنیا ومافیها خوش نکرده باشد و بتواند  استعدادهای الهی‌اش را شکوفا کند. راهش هم کمی بلندنظرتر بودن،گناه نکردن وانجام واجبات است مثل خیلی بزرگان از جمله علامه طباطبایی، آیت الله بهجت وبعضی شهدا در زمان خودمان.

📌همه امتحان می‌شویم،حتی سلیمان با نعمتهای عجیبی مثل زبان حیوانات وملکی که غیر از صاحب الزمان،کسی ان را نخواهد داشتـ. مهم این نیست با چه چیزی امتحان می‌شویم، مهم این است که چگونه از امتحان بیرون می آییم؟سربلند یا سر به زیر؟

📌درقیامت،پیامبر ما که شاهد برهمه است، یک گلایه دارد و آن این است:خدایا امتم این قرآن را متروک گذاشتند.

🤔چندنفر ازما نگاهمان به قرآن،به عنوان برنامه‌ زندگی وکتابی است که در آن از همه‌ی علوم آمده و میتوان از دل آن هزاران جواب برای شناخت انسان،جهان آفرینش، آداب اجتماعی،چگونگی قیامت و بهشت وجهنم،آموخت؟ یکی از وصیتهای امیرالمومنین علیه‌السلام، این است که در عمل به قرآن،کسی بر ما پیشی نگیرد.

 

📌حواسمان نیست که در کشورهای غربی از همین قرآن،اصول کارگردانی هم استخراج می‌کنند و ما هنوز با اهالی سینمامان،اندر خم یک کوچه‌ایم که لطفا به اسلام ضربه نزنید!!!

📌مراقب رفیقهای غیر بهشتی‌مان باشیم که به جز حسرت واندوه،چیزی نصیبمان نخواهد شد.تعبیر یالیتنی دوبار در قرآن امده یکبار در اینجا و دیگر سوره نبا وهردو به معنی نهایت حسرت واندوه است.

📌مثل حضرت موسی از خدا خیر بخواهیم:خداوندا من به هر خیری که نازل کنی، سخت محتاجمـ.

📌میشود فرزندانمان را واکسینه شده به اجتماع بفرستیم،حضرت شعیل دو دختر را باهم ولی در نهایت عفاف وتقوا در اجتماع

 مردانه فرستاد اما آنها آموخته بودند چگونه رفتارکنند. پس  نه بچه‌ها را پیش پیش، راهی جهنم کنیم ونه پاستوریزه و سرد وگرم نچشیده بار بیاوریم.

#جزخوانی

#سبک_زندگی

منبع: کانال زدبانو در ایتا

 

مطالب دیگری که در مورد قرآن در این وبلاگ درج شده را ببینید

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

جزء خوانی / 19 و 20

جزء خوانی / 19 و 20 https://eitaa.com/gmp_rozblog_com جزء خوانی / 19 و 20 جزء خوانی / 19 و 20 جزء خوانی / 19 و 20 جزء خوانی / 19 و 20 جزء خوانی / 19 و 20

جزء خوانی / 19 و 20 جزء خوانی / 19 و 20 جزء خوانی / 19 و 20 جزء خوانی / 19 و 20

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : متفرقه , نکات خواندنی ,
بازدید : 85
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : متفرقه , نکات خواندنی , قرآن , جزء خوانی , رمضان ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش