ماهى به آب گفتا ،من عاشق تو هستم.. از لذت حضورت ، مى را نخورده مستم !   آيا تو می‌پذيرى ،عشق خدائيم را؟.. تا اين که برنتابى ،ديگر جدائيم را؟!   آب روان به ماهى،گفتا که باشد اما..
اخبار مهم:
تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم

ماهى به آب گفتا ،من عاشق تو هستم..

از لذت حضورت ، مى را نخورده مستم !

 

آيا تو می‌پذيرى ،عشق خدائيم را؟..

تا اين که برنتابى ،ديگر جدائيم را؟!

 

آب روان به ماهى،گفتا که باشد اما..

لطفا بده مجالى، تا صبح روز  فردا!

 

بايد که  خلوتى با، افکار خود نمايم..

اينجا بمان که فردا ، با پاسخت بيايم!!

 

ماهي قبول کرد و آب روان گذر کرد..

تنها براى يک شب، از پيش او سفر کرد!!

 

وقتى که آمدش باز، تا اين که گويد آرى..

يک حجله ديد و عکسی، بر آن به يادگاری... 

 

خود را ز پيش ماهى، ديشب که برده بودش..

آن شاه ماهى عشق، بى آب مرده بودش!

 

ناليد و يادش افتاد، از ماهى آن صدايي..

وقتى که گفت با عشق، میميرم از جدايى!!

 

ای کاش آب می‌ماند، آن شب کنار ماهی

ماهی دلش نمی مرد ، از درد بی وفایی 

 

آری من و شما هم ، مانند آب و ماهی ...

یک لحظه غفلت از هم، یعنی همین جدایی!

      

               «وحشی‌بافتی»

 

تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم

تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم https://eitaa.com/gmp_rozblog_com تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم

تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم تا هستیم قدر یکدیگر بدانیم

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
بازدید : 72
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : متفرقه , نکات خواندنی , حکایت , پیامکها ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش