*🌺 عذرخواهی نکنید، تشکر کنید*   🍃نگید ببخشید دیر کردم  بگید ممنونم منتظر موندی   🍃نگید ببخشید که انقدر صحبت میکنم بگید ممنونم که به حرفام گوش میدی    🍃نگید ببخشید اذیت
اخبار مهم:
بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید!

*🌺 عذرخواهی نکنید، تشکر کنید*

 

🍃نگید ببخشید دیر کردم 

بگید ممنونم منتظر موندی

 

🍃نگید ببخشید که انقدر صحبت میکنم

بگید ممنونم که به حرفام گوش میدی 

 

🍃نگید ببخشید اذیتت کردم

بگید ممنونم که بهم لطف میکنی

 

🍃نگید ببخشید گند زدم 

بگید ممنونم تو اشباهاتم صبوری میکنی

 

🍃همیشه مثبت باشید🌹


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید!

بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید! https://eitaa.com/gmp_rozblog_com بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید! بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید! بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید! بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید! بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید!

بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید! بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید! بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید! بیندیشیم / عذرخواهی نکنید؛ تشکر کنید!

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : متفرقه , نکات خواندنی ,
بازدید : 92
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : متفرقه , نکات خواندنی , بیندیشیم , پیامکها ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش